- IP Phones (218)
- IP Video Phones (11)
- Hotel IP Phones (35)
- Analog Phones (11)
- Analog Hotel Phones (18)
- Digital Phones (2)
- IP PBX (281)
- Headsets (31)
- Gateways (91)
- ISDN Failover Switch (0)
- Telephony Adapters (21)
- Asterisk Cards (1)
- Door Phones (35)
- Special Devices (0)
- CTI / TAPI (7)
- Intercom & Paging (12)
- PMS Middleware (2)
Κατηγορίες
-
Telephony (776)
+-
- IP Phones (218)
- IP Video Phones (11)
- Hotel IP Phones (35)
- Analog Phones (11)
- Analog Hotel Phones (18)
- Digital Phones (2)
- IP PBX (281)
- Headsets (31)
- Gateways (91)
- ISDN Failover Switch (0)
- Telephony Adapters (21)
- Asterisk Cards (1)
- Door Phones (35)
- Special Devices (0)
- CTI / TAPI (7)
- Intercom & Paging (12)
- PMS Middleware (2)
- Conferencing (81) +-
- Networking (245) +-
- Automation (2) +-
- IP TV (0)
- Security (23) +-
- Surveillance (16)
- Special Offers! (13)
CTI Server - Presence Management License
CTI Server - Presence Management License
Enables Presence Management in the CTI Server.
Please Note: Only one license per server is required.
To CTI Client αποτελεί ένα software application για τηλεφωνικά κέντρα Asterisk™ / IP PBX που σας παρέχει τη δυνατότητα να ελέγχετε πλήρως την IP τηλεφωνική σας συσκευή μέσω του υπολογιστή από τη θέση εργασίας σας με ένα απλό click. Μέσω των χαρακτηριστικών λειτουργιών Adaptable Data Binding και Interworking, προσαρμόζεται και λειτουργεί άψογα σε οποιοδήποτε περιβάλλον διαθέσιμου software, παρέχοντας μεγάλη ευελιξία στο χρήστη και συμβάλλοντας στην αποδοτικότητα της επιχείρησης. Μπορείτε να συνδέσετε το CTI Client με το τηλεφωνικό κέντρο Asterisk™ / IP PBX και με πολλαπλές τηλεφωνικές συσκευές που υποστηρίζουν TAPI / IP PBX όπως Yealink, Grandstream, Gigaset DX και άλλες, καθώς και με εφαρμογές όπως το Skype™ και το Zoiper™ (IAX Client).
Supported IP Phones:
- Grandstream: GXP21xx series IP Phones & GXV3240 IP Video Phones
- Htek: UC92x series IP Phones
Διαθέτει έξυπνο και λειτουργικό user-interface μέσω του παραθύρου διαλόγου Phone Dialog με δυνατότητες προσωπικής προσαρμογής στο μέγεθος και τον τρόπο εμφάνισης των πληροφοριών (Window Management) που αφορούν την διαχείριση και τον έλεγχο της κατάστασης του τηλεφώνου και του χρήστη (Presence Management). Επιτρέπει επίσης τη δημιουργία απεριόριστου αριθμού πλήκτρων ταχείας κλήσης (Speed Dial Keys) καθώς και πάνελ με ομαδοποιημένα πλήκτρα (Speed Dial Panel), που μπορούν να εμφανίζουν με διαφορετικά χρώματα και εικονίδια, τις πληροφορίες για την κατάσταση λειτουργίας του τηλεφώνου του χρήστη.
Μέσω της λειτουργίας αναζήτησης Global Search, επιτρέπει την ταυτόχρονη αναζήτηση στοιχείων από πολλαπλές πηγές της εφαρμογής όπως τον τηλεφωνικό κατάλογο (Phone Book), τα πλήκτρα ταχείας κλήσης (Speed Dial) και τα ραντεβού (Appointments). Υποστηρίζει επίσης τη δημιουργία προσαρμοσμένων φίλτρων αναζήτησης επιτρέποντας σας, μέσω του search filter bar ή/και της γραμμής εισαγωγής (input line), να κάνετε αναζήτηση μέσω ονόματος, αριθμού, ώρας και κατάστασης κλήσης (call status). Επιπλέον, μπορείτε να συνδέσετε το CTI Client με εφαρμογές όπως το Outlook™, το Lotus Notes™, βάσεις δεδομένων Access, ODBC και πολλές άλλες ώστε να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις και από άλλες εφαρμογές με ένα απλό click, μέσω URL, OCR (μεσαίο πλήκτρο του mouse) ή χρησιμοποιώντας ένα πλήκτρο Hotkey που έχετε προηγουμένως διαμορφώσει.
To CTI Client προσφέρει επιπρόσθετες λειτουργίες όπως Call Journal (ημερολόγιο κλήσεων), Call Notes (σημειώσεις κλήσεων), Appointments (ραντεβού), δυνατότητα κλήσης αριθμών τηλεφώνου από E-mail και αποστολή μέσω E-mail πληροφοριών κλήσεων στους χρήστες. Επιπλέον υποστηρίζει την εγκατάσταση σε δίκτυο (Network Installation) καθώς και εγκατάσταση μέσω ενός terminal server, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα κοινής χρήσης διευθύνσεων (Shared Address Data), σημειώσεων (Shared Notes) και παρακολούθησης της κατάστασης των εσωτερικών γραμμών (free/busy).
Η εφαρμογή CTI Client διατίθεται σε τρείς εκδόσεις λογισμικού που διακρίνονται ανάλογα με τις λειτουργίες που προσφέρουν:
- Light (Δωρεάν)
- Standard
- Professional
Σημείωση: Οι εκδόσεις Standard και Professional βασίζονται στον ίδιο τρόπο εγκατάστασης δηλ. το (xtelsio_setup.zip). Κατά τη χρονική περίοδο 30 ημερών δωρεάν αξιολόγησης του προγράμματος (30 day evaluation), μπορείτε να δοκιμάσετε τις πλήρεις λειτουργίες της έκδοσης Professional. Στην περίπτωση που αποκτήσετε αργότερα ένα "κλειδί" άδειας χρήσης (license key) για την έκδοση Standard, θα ενεργοποιηθούν μόνο οι λειτουργίες της έκδοσης Standard.
Υποστηριζόμενες Λειτουργίες της εφαρμογής CTI Client ανά έκδοση:
Supported Functions | Version | ||
---|---|---|---|
Light | Standard | Professional | |
Telephony | |||
- TAPI (Dial, Drop) | x | x | x |
- TAPI (Answer, Consultation, Transfer, Toggle, Conference, Hold) | x | x | |
- TAPI (Call Forwarding, Do-Not-Disturb) | x | x | |
- Redial | x | x | |
- CAPI Driver | x | x | |
- Voice Recording (if you phone by ISDN card and Headset) | x | ||
- Multiline | x | x | |
- ActiveX Control | x | ||
- Outlook Add-In | x | ||
- Search in PhoneDialog | 3.x | ||
- Dial from out of other applications by Hotkey (The lite version is limited to 20 Actions per day.) |
x | x | x |
- OCR Dial by middle Mause Key | x | x | |
- Dial from out of other applications by TAPI-Connector | x | x | |
- Dial by URL | x | x | |
- TAPI Connector (TAPI Driver) | x | x | |
- Support for "Kuando™ Busylight" | 3.x | ||
integrated telephony drivers for | |||
- Asterisk PBX systems | x | x | |
- IP desk phones of Yealink, Grandstream, Gigaset DX 800A, DX 600A, snom, Aastra/Mitel, Tiptel 31xx, | x | x | |
- Zoiper | x | x | |
- Skype | x | ||
- SIP-SoftPhone | x | ||
- xtelsio CTI Server | x | x | |
LCR (DE only) | x | ||
- LCR Update | 1x | ||
Data Connectors | |||
- Text Files (*.csv, *.txt) | x | x | x |
- Load Text Files from Web Server (HTTP) | x | ||
- Load Text Files from File Server | x | x | |
- Outlook | x | x | |
- ODBC (Databases with ODBC Driver) | x | ||
- Lotus Notes (via ODBC Driver) | x | ||
- ACT!-Contacts (readonly) | x | ||
- combit address manager Contacts (only read access) | x | ||
- cobra Adress PLUS Contacts (only read access) | x | ||
- LDAP Data Sources (only read access) | x | ||
- Limit of Records (Maximum Entries) | 200 | ||
- Maximum Number of Telephone Books | 1 | ||
- Data Import | x | x | x |
- Data Import via Clipboard | x | x | |
Data Form | |||
- Individual Adaptation of the Data Forms | x | x | |
Journal | |||
- Maximum Entries per Day | 10 | ||
- Log Calls in Outlook Journal | x | ||
- Search Filter | x | ||
Appointments | |||
- Maximum Number of active Appointments | 10 | ||
E-Mail (Send via default e-mail client) | x | x | x |
Speed Dial | x | x | x |
- Monitor Bar | x | x | |
- Maximum Number of State LEDs | 3 | 16 | 256 |
- Speed Dial panel based on CTI Server group | 3.x | ||
Presence management by CTI Server | 3.x | ||
Call Notes | x | x | x |
- Document Hyperlinks in Call Notes | x | x | |
- Linked Notes (e.g. Outlook Memo Field) | x | x | |
Interworking | |||
- transfer of Caller-ID to other applications via URL, command line parameters, Keyboard Control Sequence | x | x | |
- Word Document Templates | x | x | |
Create Setup | x | x | |
Search in Telephone Book | |||
- Name, First Name | x | x | x |
- Company, Phone Number, Group, ID, Search Filter, Full Text, MultiField | x | x | |
Global search window | 3.x | ||
Integrated browser window | 3.x |
PartnerNET © 2014-2024